Машина швидко пересувається та характеризується потужним ріжучим зусиллям. Широко використовується у гірничодобувній промисловості, будівництві доріг, будівництві об'єктів національної оборони, у проектах міського будівництва, гідроелектричних проектах тощо. Застосування дробильного молота як додаткове обладнання дозволяє здійснювати знесення будівель, ремонт дорожнього покриття та дроблення гірських порід.
Технічні характеристики | CDM6225 | |
---|---|---|
Двигун | Модель | Cummins 6BTAA5.9-C / Weichai WP6G175E301 |
номінальна потужність | 133 кВт (178 л.с.) /2.000 об-хв | |
Макс. обертаючий момент | 708 Н.м/1.500 об-хв | |
Діаметр×хід поршня | 102 мм×120 мм | |
Робочий об'єм | 5,9 л | |
Примітка | Номінальна потужність підтримується під час підйому на 2.300 м | |
Операційна вага | Короткі відомості | Операційна вага Вага: 22.100 кг. Операційна вага включає вагу стандартної стріли 5.700 мм, стандартної рукояті 2,900 мм, стандартного ковша 1.1 м3, черевика гусеничного ланцюга 600мм, мастила, охолоджуючої рідини, повного паливного бака та іншої стандартної конфігурації. |
Тиск на ґрунт | 45 кПа | |
Місткість бака | Паливний бак | 350 л |
Система охолодження | 23 л | |
Олія для двигуна | 18 л | |
Поворотний механізм | 3,8 л | |
2×3,3 л | ||
Ходовий механізм | ||
Гідравлічний бак | 220 л | |
Механізм повороту | Короткі відомості | Поршневий мотор з високим моментом, що крутить, і двоступінчастий планетарний редуктор. Гальмо всередині двигуна завантаження включається за допомогою пружини та відпускається за допомогою гідравлічного пристрою. Коли поворотний важіль керування знаходиться в нейтральному положенні, є автоматичне гальмування. |
Швидкість повороту | 12,1 про-хв | |
Ходовий привід | Короткі відомості | Для запобігання пошкодженням через погане дорожнє покриття вбудований 2-х швидкісний поршневий гідромотор та редуктор, мотор та гідравлічна труба встановлені в рамі гусениці. Внутрішній мотор забезпечений робочим гальмом та амортизаційним клапаном, що забезпечує плавність ходу та зупинки, а також надійність гальмування. |
Швидкість пересування | 3,0 - 5,1 км/год | |
Здатність долати підйом | 35° (70%) | |
Макс. тягове зусилля | 222 кН | |
Механізм пересування | Стандартна ширина черевика гусеничного ланцюга | 600 мм |
Кількість черевиків гусеничного ланцюга | 49 (на кожній стороні) | |
Кількість підтримуючих котків | 2 (на кожній стороні) | |
Кількість опорних котків | 9 (на кожній стороні) | |
Гідравлічна система | Головний насос | Двопозиційний регульований аксіально-поршневий насос |
Насос контуру керування | Шестеренний насос (інтегрований у головний насос) | |
Макс. швидкість течії | 2×217 л/хв | |
Макс. тиск | 34,3 МПа | |
Макс. тиск контуру управління | 4,9 МПа | |
Експлуатаційне обладнання | Кожна дія машини перебуває під контролем водія. | |
Правий важіль контролює рух стріли та ковша, а лівий важіль керує рухом рукояті та поворотом верхньої конструкції. Нижній керуючий клапан має джойстик важеля для керування пересуванням або поворотом машини ногою або за допомогою важеля. У механізмі перемикання швидкостей ходу використовують контроль за допомогою соленоїдного перемикача. | ||
Електрична система | Напруга системи: 24 В Акумулятор: 12 В, 120 А×2 |
Замовити техніку
|
Передзвоніть мені
|