До основних переваг представленого фронтального навантажувача відносять:
- Невеликий радіус розвороту. Маневреність техніки забезпечується завдяки шарнірнозчленованою рамі.
- Комфортну кабіну. Вона забезпечує збільшену оглядовість, є максимально зручним і безпечним. Всі органи управління ергономічні і прості у використанні.
- Легкість обслуговування. Доступ до основних обслуговуються вузлів забезпечується завдяки збільшеній кришці моторного відсіку.
- Ефективне охолодження. Представлений фронтальний навантажувач відрізняється сучасної радіаторної гратами.
- Універсальність. Реалізований нами фронтальний навантажувач від Lonking може використовуватися для навантаження і розвантаження, чищення вулиць і вирішення інших завдань.
- Можливості для установки навісного обладнання. Представлений навантажувач фронтальний може оснащуватися відвалом, вилами, захопленнями і ін. Навісне обладнання дозволяє істотно розширити сферу експлуатації техніки Lonking.
- Високу надійність. Для виробництва техніки Lonking застосовуються зносостійкі комплектуючі, вузли і агрегати. Частина з них поставляється від відомих іноземних виробників. Це гарантує стабільність всіх параметрів машин і тривалий термін служби в будь-яких умовах.
МОДЕЛЬ | ZL50NC |
Грузоподъемность (кг) | 5000 |
Объемковша (м3) | 3.0 |
Массапогрузчика (кг) | 17200±300 |
Тяговоеусилие (KN) | 160±3 |
Усилиеотрыва ковша (KN) | 185±3 |
Скоростьпередвижения (км/ч) | |
Iвперед | 11.5 |
IIвперед | 36 |
Iназад | 16 |
Двигатель WeichaiWD10G220E21(DEUTZ)222 Hp | ЛицензированныйSteyr |
Номинальнаямощность (kW/rpm) | 162/2200 |
Номинальныйкрутящий момент (Nm/rpm) | 860/1400-1600 |
Трансмиссия | LonkingTransmission |
Гидротрансформатор | Двухтурбинный,одноступенчатый 4-х элементный |
Соотношениекрутящего момента | 4.0 |
Трансмиссия | Планетарнаяпередача PowerShift |
КПП | 2F/1R |
Давлениев гидротрансформаторе (MPa) | 1.2-1.5 |
Главныйредуктор | Спирально-конический,одноступенчатый |
Бортовойредуктор | планетарный |
Шины | |
Размеррезины | 23.5-25L3 16PR |
Тормознаясистема | |
Рабочийтормоз | Воздушный,один контур |
Рабочеедавление (МПа) | 0.7-0.78 |
Стояночный/ аварийный тормоз | Воздушный |
Рулевоеуправление | |
Тип | Гидравлическое,с датчиком нагрузки |
Цилиндрыповорота (диаметр/ход) (mm) | 2-100х324 |
Насос | Шестеренчатыйнасос |
Рабочеедавление (МПа) | 15 |
Уголповорота (градусы) | ±35 |
Расход(л/мин/обор./мин) | 176/2200 |
Гидравлическаясистема | |
Цилиндрыподъема (диаметр/ход) (mm) | 2-180х721 |
Цилиндрковша (диаметр/ход) | 1-200х563 |
Рабочийнасос | Шестеренчатыйнасос |
Расход(л/мин/обор./мин) | 220/2200 |
Рабочеедавление (МПа) | 16 |
Время циклапри максимальной загрузке ковша | |
Подъем | 6.0 |
Разгрузка | 1.2 |
Опускание | 3.8 |
Общеевремя цикла | 11.0 |
Электрическаясистема | |
Аккумуляторы(Аh)/ Напряжение (V) | 2х120/24 |
Ёмкости | |
Топливныйбак (L) | 245 |
Гидравлическийбак (L) | 220 |
Трансмиссия(L) | 45 |
Мосты(передний/задний) | 25/25 |
Кабина | |
Отопителькабины (W) | 5800(±10%) |
Кондиционер | |
Управление | Джойстик |
Замовити техніку
|
Передзвоніть мені
|