Новий Trakker розроблений для виконання будь-якої роботи за будь-яких погодних умов та на будь-якому покритті – від ґрунтових доріг до екстремальних умов за повної відсутності доріг – з найвищим рівнем безпеки, комфорту та продуктивності. Завдяки запропонованим характеристикам та широкій лінійці варіантів, новий Trakker стане саме тим автомобілем для кожного завдання.
Переваги автомобілів IVECO сімейства Trakker:
- європейська якість
- низька вартість експлуатації
- безпека (системи EBS/ASR)
- високий комфорт робочого місця водія
- товщина рами 10мм
- металевий передній бампер
Одною з основних сильних сторін усіх автомобілів Iveco завжди була надійність та міцність рами, і ці сильні сторони на новому Trakker помітні ще більше.
Рама, яка складається з U-подібних балок зі спеціальної сталі, доступна в двох варіантах товщини (7,7 мм для автомобілів, у яких першочергову роль грає власна маса, та 10 мм для автомобілів, які виконують найскладніші завдання).
Новий Trakker пропонує різні типи підвісок, включаючи механічну підвіску з параболічними або напівеліптичними листовими ресорами. Для підвищеного комфорту та оптимальної стійкості також є моделі з пневматичною підвіскою з чотирма балонами та системою ECAS (пневматична підвіска з електронним контролем).
Новий Trakker оснащується 16-швидкісною механічною коробкою передач виробництва компанії ZF.
Вони ідеально адаптовані до призначення транспортного засобу, пропонуючи високий рівень надійності, низькі витрати на обслуговування та підвищену ефективність та продуктивність.
Завдяки схемі перемикання передач «double H» керувати ними надзвичайно легко.
16-швидкісна механічна коробка передач оснащена системою сервоприводів для підвищеного комфорту водія та швидкого і точного перемикання передач. Пневматична сервосистема на 50% зменшує зусилля водія під час перемикання передач, а хід важеля перемикання при цьому зменшено на 40%.
Eurotronic = комфорт та надійність
Поряд зі звичайними механічними коробками передач новий Trakker також пропонує технологічно досконалу автоматизовану коробку передач EuroTronic з важелем перемикання на рульовому колесі.
Це надає низку переваг, включаючи зниження маси на 60 кг порівняно з механічною коробкою передач, компактніші габарити та меншу кількість пневматичних та електричних з’єднань. Відсутність синхронізаторів робить перемикання передач швидшим та безпечнішим: система запобігає включенню неправильної передачі.
Коробка передач EuroTronic може використовуватися в повністю автоматичному або напівавтоматичному режимі. Автоматичне перемикання передач розраховується на основі завантаженості автомобіля, дорожніх умов та стилю водіння, оптимізуючи таким чином прискорення, витрату пального та забезпечуючи комфорт. Для експлуатації у важких умовах, наприклад, в умовах бездоріжжя, натиснувши кнопку на панелі приладів ви можете обрати позашляховий режим, що забезпечить підвищення крутного моменту та потужності при рушанні.
КМГ – Комбіновані моторні гальма – удосконалені моторні гальма, які поєднують два способи гальмування: декомпресію і гальмівний момент. За допомогою дросельного клапану на випускному колекторі вони створюють достатній контр-тиск вихлопним газам, що сповільнює обертання двигуна та збільшує гальмівну силу.
Перепускний клапан: більше крутного моменту, менше витрати палива, висока надійність
Конструкція перепускного клапану дозволяє високу тягу на низьких обертах двигуна, оптимізуючи крутний момент та споживання палива. Проте, при досягненні максимального тиску наддуву (відповідає роботі двигуна на високих обертах), двигун та систему турбонаддуву потрібно захищати механічним способом.
Це завдання виконує система перепускного клапану, яка за певних умов обмежує тиск в системі турбонаддуву і підтримує його на постійному рівні, пропускаючи певну частину вихлопних газів безпосередньо у випускний колектор.
Система турбонаддуву зі змінною геометрією: більше потужності, без ефекту «турбоями»
Система турбонаддуву має значний вплив на робочі характеристики двигуна, забезпечуючи автомобілю потужне прискорення, рівномірну тягу та високу потужність. Вона також покращує комфорт під час водіння через відсутність ефекту «турбоями», оскільки двигун завжди миттєво реагує на переміщення акселератора.
За допомогою електронної системи управління система турбонаддуву зі змінною геометрією адаптує геометрію турбонаддуву відповідно до частоти обертів двигуна: завдяки руху співвісного ротору система турбонаддуву адаптується під об’єм вхідних вихлопних газів, чим оптимізується управління тиском турбонаддуву.
ECAS: електронно-керована пневматична підвіска
ECAS (Electronically Controlled Air Suspension) означає електронно-керовану пневматичну підвіску. Ця система забезпечує найвищий комфорт водіння та підтримує постійну геометрію ходової частини незалежно від швидкості, завантаження та типу дорожнього покриття. Вона також застосовується при гальмівному зусиллі, яке застосовується пропорційно до навантаження на вісі.
Пропонуються три кабіни:
- коротка (Hi-Land)
- довга (Hi-Track)
- довга з високим дахом (Hi-Track)
Сидіння водія відіграє ключову роль в забезпеченні оптимального робочого середовища. На новому Trakker воно оснащується наступними елементами:
- інтегрований підголівник та ремінь безпеки
- регульована пневматична підвіска та прилад для швидкого опускання
- регулювання висоти кута нахилу та глибини (з обігрівом на вибір)
- рулювання спинки сидіння з опорою для поясниці
Новий Trakker може вміщувати до трьох осіб.
Навіть у кар’єрних автомобілях важливо мати місткі відсіки для речей, щоб акуратно скласти в них необхідні речі.
До усіх відсіків для речей легко діставатися, а також вони легко відкриваються і закриваються.
В залежності від типу кабіни відсіки для речей розміщуються:
- над лобовим склом
- між сидіннями водія та пасажира
- під сидіннями
- під нижнім спальним місцем (лише для кабін Hi-Track)
- в дверцятах
Окрім задоволення цих обмежень, технологія SCR (селективна каталітична нейтралізація з застосування добавки AdBlue), що використовується компанією Iveco на всіх середніх і важких транспортних засобах, також робить внесок у зменшення експлуатаційних витрат (споживання палива зменшується на 5%).
Лінійка двигунів Cursor має невелику масу та потребує частого обслуговування (інтервали між обслуговуваннями може бути до 150 000 км), а також відрізняється підвищеною надійністю. На відміну від двигунів EGR, двигуни SCR не використовуються рециркуляцію вихлопних газів у камері згорання.
- Двигун: IVECO Cursor 13, ЕВРО 5
- Робочий об'єм: 13 л
- Потужність: 410 к.с., при 1900 об/хв
- Крутний момент: 2100 Нм при 900-1375 об/хв
- Коробка передач: ZF 16 S 2220 TD (16 ст.,механічна)
- Підвіска (перед\задн): ресорна/ресорна
- Повна маса: 33 000 / 41 000 кг
- Вантажопідйомність шасі: 23 000 кг / 31 000 кг
- Кузови: металеві
- Об’єм: 15м3/18м3
- Гідравлічні системи: Binotto/Hyva
- Покришки: 385/65 R 22,5: 315/80 R 22,5
- Гальма: диск/барабанні гальмівні пристрої
- Паливний бак: 300 л/бак, AdBlue 50 л
- Кабіна HI LAND. Ел. вікна, ел. дзеркала з підігрівом. Регульована колонка керма по нахилу і по вильоту. Регульоване, стаціонарне сидіння пасажира. Регульоване з пневматичною підвіскою сидіння водія.
- Круїз контроль. Блокування диференціалу. Генератор 90А. АКБ 220 Ач. Звуковий електросигнал. 2-х контурна пневматична система. Механічний вимикач маси.
- Навантаження на осі 9000/9000/13000/13000 кг. Кондиціонер.
- Центральний замок. Паливний фільтр - сепаратор з підігрівом RACOR. PTO - ZF NH/4C для POMP.
Гарантійний термін 12 місяців на весь автомобіль + 12 місяців на силову лінію (двигун, КПП, ведуча вісь).
Замовити техніку
|
Передзвоніть мені
|