Він також демонструє найвищу ефективність і продуктивність завдяки новим двигунам Євро-6 з системою IVECO HI-SCR*, а також технологіями, що знижує експлуатаційні витрати частково за рахунок більш високого крутного моменту і потужності, що розвивається двигуном.
Новий S-WAY пропонується:
- в 2 версіях (тягач і шасі) з повною масою автомобіля від 18 до 36 тонн і повною масою автомобіля з причепом до 44 тонн
- з 3 двигунами в 8 потужних варіантах від 330 до 570 к.с. та з 2 газовими двигунами з 4 варіантами потужності (від 270 до 460 к.с.)
- 3 кабіни: AD - коротка з низьким дахом для денних поїздок, AT - довга з високим або низьким дахом для рейсів середньої дальності, AS - довга і широка з високим або низьким дахом для рейсів на далекі відстані
- 2, 3 або 4 осі в різних конфігураціях і з можливістю вибору фіксованих, підйоминх і керованих осей в залежності від вимог.
Особливості зовнішнього дизайну кабіни нового S-WAY зі зниженим аеродинамічним опором підкреслюють її унікальність.
Що стосується передньої частини, то тут в очі відразу ж кидаються нова центральна решітка радіатора, змінені бічні дефлектори, оптимізований дизайн бампера і блок-фари зі світлодіодними денними ходовими вогнями і ксеноновими фарами основного світла.
Новий S-WAY також має в своєму розпорядженні великий простір під лобовим склом, де Ви можете розмістити назву своєї компанії.
Лінії кабіни нового S-WAY були змінені для досягнення відмінного коефіцієнта лобового опору - одного з основних факторів, що впливає на енергетичну ефективність (на швидкості 85 км / год на подолання опору повітря витрачається 40% палива, що витрачається). Поліпшивши коефіцієнт лобового опору на 3%, ми знизили рівень шуму в кабіні і досягли значної економії палива в поїздках на довгі відстані.
А для автомобілів, які в основному експлуатуються на автомобільних магістралях, можна замовити спеціальний аеродинамічний комплект з регульованим спойлером на даху і міцними бічними дефлекторами, що додатково знижують витрати палива.
Кабіна нового S-WAY створена для водія. Кращі в класі ергономіка, комфорт, безпека та інформаційно-розважальні системи забезпечують в кабіні оптимальну робочу обстановку, завдяки чому досягається максимальна продуктивність при виконанні будь-якого завдання.
Модельну лінійку S-WAY очолює версія HI-WAY для далеких рейсів з високим дахом, внутрішній простір якої становить понад 10 м3, а її висота дорівнює 2 метрам. Висока якість матеріалів і багате оснащення забезпечують автомобілю з даної кабіною кращу в своєму класі фактичну і залишкову вартість.
Система IVECONNECT оснащена 7-дюймовим сенсорним дисплеєм, вбудованим в передню панель, і включає в себе наступні функції:
- Технологія Bluetooth з елементами управління на рульовому колесі,
- Аудіосистема з радіоприймачем і CD-плеєром,
- Роз'єм USB з підтримкою iPod / iPhone і MP3
- Відеовхід AUX,
- Супутникова навігація,
- Інтерфейс для функцій DRIVER ATTENTION SUPPORT і DRIVING STYLE EVALUATION, а також просунутих систем управління парком.
IVECONNECT підтримує два набори функцій для водіїв і керуючих автомобільним парком: IVECONNECT DRIVE і IVECONNECT FLEET.
Новий S-WAY оснащений усіма рішеннями, перевіреними на ECOSTRALIS, щодо поліпшення паливної ефективності.
В даному автомобілі використаний специфічний набір технологій, що дозволяє знизити витрату палива на 7,32%, що підтверджено випробуваннями TÜV.
ECOSWITCH обмежує максимальну швидкість і оптимізує характеристики системи приводу відповідно до актуального завантаження автомобіля.
ECOFLEET частково обмежує використання ручного режиму роботизованою коробки передач EUROTRONIC, що дозволяє уникнути неефективних перемикань передач.
TPMS (система контролю тиску в шинах) допомагає знизити витрату палива і знос шин, підвищуючи при цьому безпеку автомобіля.
Для нового S-WAY пропонуються три типи коробок передач:
- 9-та 16-швидкісна МКПП
- Роботизована коробка передач EUROTRONIC з керуванням на рульовій колонці
- 6-ступенева АКПП.
Всі коробки передач відрізняються високою надійністю і низькими витратами на обслуговування. Передатні відношини зазнали оптимізації для збільшення продуктивності і ефективності автомобіля.
- оптимізує стійкість автомобіля,
- запобігає пробуксовуванню коліс
- і зменшує знос шин.
- Версія: Тягач
- Колісна формула: 4x2
- Повна маса автомобіля: 18-20 тон
- Тип кабіни: Спальна кабіна as (широка) stralis evo
- Потужність двигуна: Cursor 11 - 460 к.с., е6
- Тип коробки перемикання передач: Роботизована кпп traxon 12 velocit
rim - Тип заднього мосту: Звичайний редуктор
- Тип підвіски: Ресорна / задня пневматична підвіска
- Тип гальм: Дискові/дискові
- Індикатор навантаження на осі
- Індикатор тиску в покришках
- Rocking Mode
- LED фари головного освітлення
- Підігрів паливного баку
- Легкосплавні колісні диски
-
Адаптивний круїз контроль, ESP, Режим ECO-ROLL, HILL HOLDER, LDWS – Система контролю за дорожньою розміткою, рансмісійне число ведучої осі 2.64
Замовити техніку
|
Передзвоніть мені
|