VolvoCE представила революційну гідравлічну систему для будівельних машин

Автор
Оцініть
(0 голосів)

Volvo Construction Equipment і фінська компанія Norrhydro розробили цифровий гідравлічний привід, який підвищує продуктивність роботи, істотно скорочуючи витрати на пальне і викиди CO² в будівництві.

Запатентована система NorrDigi ™ використовує багатокамерний цифровий гідравлічний привід, який підвищує ефективність системи, таким чином, що велика частина гідравлічної системи машини може бути вилучена чи мінімізована її робота.

Це усуває потребу в головному регулюючому клапані - серці традиційної гідравлічної системи, поряд із надмірною продуктивністю насоса, трубопроводів і шлангів. Він споживає менше енергії і дає можливість зменшити потужність двигуна.

Поточні перевірки цього рішення продемонстрували як підвищення ефективності роботи, так і зростання продуктивності машини.

Volvo CE і Norrhydro підписали багаторічну угоду, відповідно до якого Volvo CE продовжить розробку технології в партнерстві з Norrhydro і згодом буде прагнути до переваги першопрохідника. Volvo CE володіє винятковими правами на його використання в своїх продуктах в процесі розробки.

На відміну від традиційних циліндрів з двома камерами - одна штовхає, а інша тягне - в цифровому гідравлічному приводі використовуються чотири камери, які можуть бути підключені в 16 різних варіантах, в залежності від навантаження, необхідної для необхідної операції.

«Це дещо схоже на 16-ступінчасту лінійну трансмісію, - говорить Пітер Стамбро, віце-президент з розвитку бізнесу Norrhydro. - Багатокамерні циліндри вже існують, але унікальною рисою нашої розробки є те, як вони були об'єднані з передовими електронними системами управління, чиї складні алгоритми і швидкість обчислень дозволяють миттєво реагувати. При цьому споживається лише невелику частину енергії. для того ж маневру або дії машини в порівнянні з традиційною системою».

«Це яскравий приклад того, як партнерство з зовнішніми експертами може прискорити наш шлях до сталого розвитку за рахунок технічних інновацій», - каже Томас Біттер, керівник відділу технологій Volvo CE. «Згідно з проведеними на даний момент дослідженнями, система демонструє найвищу ефективність на більших машинах – на екскаваторах вантажопідйомністю понад 30 тон. Однак в майбутньому цю технологію можна буде використовувати і в електричних машинах, де її набагато більш висока ефективність гідравлічної системи істотно продовжить термін служби батареї і робочий період», - робить висновок Томас Біттер.

З 30-тонним екскаватором Volvo EC300E в якості випробувального стенду революційна технологія пройшла етап первинної перевірки концепції та випробування на довговічність і тепер переходить в період польових випробувань, коли партнери використовують прототипи в реальних умовах. Очікується, що революційна система буде встановлена ​​на екскаваторах компанії не пізніше 2024 року.

Прочитано 118 раз

ETS Group

ETS Group - это единый украинский официальный дилер строительной техники Volvo. Также представители таких мировых брендов как: SDLG, Sennebogen, Goodyaer, Goldhofer, Faresin, Mecalac.

По вопросам приобретения техники и сервиса обращайтесь:

0 800 300 771 (многоканальный бесплатный телефон)

https://ets-group.com.ua/ | Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Дивіться також

  • Техніка з напрацюванням: як вибрати та уникнути сюрпризів

    У всьому світі зростає попит на машини, які відпрацювали певну кількість годин: компанії прагнуть оптимізувати витрати на оновлення парків та зберегти звичні параметри продуктивності та якості. Як відбувається придбання такої техніки? Чи є «підводні камені»? Що отримує замовник? Ці та інші питання прояснюємо на прикладі покупки екскаваторів Volvo ЕС300Dl.

  • Шановні панове дорожники! Готуємось до дорожнього сезону разом з Volvo Construction Equipment!

    25 лютого о 10:00 запрошуємо вас прийняти участь у відкритому вебінарі, присвячений обміну досвідом експлуатації дорожньої техніки, який проводитеме  компанія Volvo CE спільно з офіційними дилерами України та країн СНГ.

  • Mercedes-Benz показав унікальний сідельний тягач

    Представництво світового автогіганта в Нідерландах продемонструвало ексклюзивний сідельний тягач Mercedes-Benz Actros 2563 LS 6 × 2/4, який отримав назву «Powerliner».

  • VolvoCE представила новий екскаватор

    Абсолютно новий екскаватор EC350E від Volvo Construction Equipment (Volvo CE) був розроблений, щоб доповнити профіль продуктивності існуючих екскаваторів EC300E і EC380E.

  • На що здатен Mercedes-Benz Sprinter

    Фургон Mercedes-Benz Sprinter відрізняється сучасними автомобільними технологіями, розширеними можливостями підключення до автопарку, міцністю і великою вантажопідйомністю.


 

ЗАМОВИТИ ТЕХНІКУ
ETS GROUP:

0-800-300-771

067-353-56-94

Замовити техніку

Передзвоніть мені

Типи техніки на виставці: 

Техніка:Комерційні автоНавантажувачіЕкскаваториЕкскаватори-навантажувачіГрейдериАсфальтоукладачіКоткиВилкові навантажувачіДробаркиМінітехнікаПаливозаправникиСилове обладнанняВійськова техніка

 

Бренди на виставці: 

Бренди:FAWIVECOKaeser KompressorenKramerLonkingMcCloskeyMecalacMercedes-BenzSDLGVolvo CEWacker NeusonАМКОДОРМАЗ

 

Замовити техніку
Передзвоніть мені

 

 

Типи техніки на виставці:

Типи техніки на виставці: 

Техніка:Комерційні автоНавантажувачіЕкскаваториЕкскаватори-навантажувачіГрейдериАсфальтоукладачіКоткиВилкові навантажувачіДробаркиМінітехнікаПаливозаправникиСилове обладнанняВійськова техніка

Бренди на виставці:

Бренди на виставці: 

Бренди:FAWIVECOKaeser KompressorenKramerLonkingMcCloskeyMecalacMercedes-BenzSDLGVolvo CEWacker NeusonАМКОДОРМАЗ