Запатентована система NorrDigi ™ використовує багатокамерний цифровий гідравлічний привід, який підвищує ефективність системи, таким чином, що велика частина гідравлічної системи машини може бути вилучена чи мінімізована її робота.
Це усуває потребу в головному регулюючому клапані - серці традиційної гідравлічної системи, поряд із надмірною продуктивністю насоса, трубопроводів і шлангів. Він споживає менше енергії і дає можливість зменшити потужність двигуна.
Поточні перевірки цього рішення продемонстрували як підвищення ефективності роботи, так і зростання продуктивності машини.
Volvo CE і Norrhydro підписали багаторічну угоду, відповідно до якого Volvo CE продовжить розробку технології в партнерстві з Norrhydro і згодом буде прагнути до переваги першопрохідника. Volvo CE володіє винятковими правами на його використання в своїх продуктах в процесі розробки.
На відміну від традиційних циліндрів з двома камерами - одна штовхає, а інша тягне - в цифровому гідравлічному приводі використовуються чотири камери, які можуть бути підключені в 16 різних варіантах, в залежності від навантаження, необхідної для необхідної операції.
«Це дещо схоже на 16-ступінчасту лінійну трансмісію, - говорить Пітер Стамбро, віце-президент з розвитку бізнесу Norrhydro. - Багатокамерні циліндри вже існують, але унікальною рисою нашої розробки є те, як вони були об'єднані з передовими електронними системами управління, чиї складні алгоритми і швидкість обчислень дозволяють миттєво реагувати. При цьому споживається лише невелику частину енергії. для того ж маневру або дії машини в порівнянні з традиційною системою».
«Це яскравий приклад того, як партнерство з зовнішніми експертами може прискорити наш шлях до сталого розвитку за рахунок технічних інновацій», - каже Томас Біттер, керівник відділу технологій Volvo CE. «Згідно з проведеними на даний момент дослідженнями, система демонструє найвищу ефективність на більших машинах – на екскаваторах вантажопідйомністю понад 30 тон. Однак в майбутньому цю технологію можна буде використовувати і в електричних машинах, де її набагато більш висока ефективність гідравлічної системи істотно продовжить термін служби батареї і робочий період», - робить висновок Томас Біттер.
З 30-тонним екскаватором Volvo EC300E в якості випробувального стенду революційна технологія пройшла етап первинної перевірки концепції та випробування на довговічність і тепер переходить в період польових випробувань, коли партнери використовують прототипи в реальних умовах. Очікується, що революційна система буде встановлена на екскаваторах компанії не пізніше 2024 року.